Conversie optimalisatie

Haal meer uit je traffic

Heb je een hoog bounce-percentage of haken bezoekers in de winkelmand plotseling af? Met conversie optimalisatie neem je drempels weg en motiveer je bezoekers een conversie te doen. Het resultaat? Meer conversies met een hogere waarde. 

See

Think

Do

Care

Waarom deze route?

Conversie optimalisatie zorgt voor meer bezoekers die converteren. Een conversie kan een aankoop zijn, maar ook een formulier invullen of inschrijven voor een event. Conversie optimalisatie is op ieder onderdeel van de website toe te passen, zelfs op klantenservice of op de kleur van een button. Door middel van A/B testen monitoren en meten wij teksten, kleuren, vormen en tone-of-voice. Een A/B test houdt in dat een deel van de bezoekers versie 1 ziet en het andere deel ziet versie 2. Zo testen we welke versie het beste converteert.

Het programma:

Onze online sherpa’s helpen je omhoog met:

  • A/B testen
  • In kaart brengen van valkuilen
  • In kaart brengen van verbeteringen
  • check
    Kwaliteit verbeteren website/webshop
  • check
    Conversieratio verhogen

Wat kun je verwachten

Een uitgebreide analyse en testperiode van de website of webshop. Hierna passen we de onderdelen aan en meten we de stijgende conversie.

Wat kun je niet verwachten

Gouden bergen. Een dubbele conversieratio binnen een maand met slechts één kleuraanpassing. Wie je dat belooft, heeft zelf nooit een berg beklommen.

Klaar voor de klim?

Laten we verzamelen in basecamp! Elke geoliede marketingmachine begint met een goede voorbereiding. In een kennismakingsgesprek zetten we graag met jou de eerste lijnen uit. En dan? The only way is up.