De eerste weken van Sander & Sven

METMEER heeft twee nieuwe aanwinsten gecontracteerd! In januari zijn Sander van Hulten (Content Specialist) en Sven van Grinsven (SEA Specialist) aan de sherpa-selectie toegevoegd. We vroegen ze hun pas verworven shirt van het lijf.

Eerste weken van Sander & Sven bij METMEER

links: Sven van Grinsven (SEA Specialist), rechts: Sander van Hulten (Content Specialist)

Hoe hebben jullie je eerste weken ervaren?

Sander:
“Enerverend! METMEER is volop in beweging, er liggen veel mooie kansen en uitdagingen. Ik heb al gemerkt dat het team heel professioneel is en dat alle specialisten zich 100% inzetten om klanten te helpen. Naast hard werken is er ook ruimte voor ontspanning. Samen lachen, lunchen én sporten met METMEER – ik had na 3 dagen nog spierpijn.”

Sven:
“Leerzaam en uitdagend. Ik heb bewust de keuze gemaakt voor METMEER, omdat ik mijn kennis verder wil ontwikkelen. Het team bestaat stuk voor stuk uit specialisten. Naast kennis beschikt het team ook over een dosis humor, ik heb al regelmatig kunnen lachen met mijn nieuwe collega’s.”


Wat is jullie ‘klimervaring’?

Sander:
Ik heb 15 jaar werkervaring in het communicatievak. Na mijn opleiding Communicatie heb ik gewerkt voor 3 reclamebureaus, een uitgever en een internetbureau voor online loyalty. Ik heb gewerkt voor grote opdrachtgevers als Samsung, Heineken en Mentos, maar ook voor kleinere accounts. Mijn skills liggen in strategie, copywriting en concepting. Die zet ik allemaal in als Content Marketeer bij METMEER!”  

Sven:
“Tijdens mijn studie is de interesse voor Online Marketing aangewakkerd. Na mijn studie ben ik dan ook direct aan de slag gegaan. In eerste instantie als ‘brede’ online marketeer en later heb ik me gespecialiseerd in SEA. Nu heb ik ruim 3,5 jaar werkervaring.”


Hoe zou je jezelf als online sherpa omschrijven?

Sander:
”Ik ben een strategische denker en een creatieve doener. Ik kijk graag naar de grote lijnen van een contentstrategie of creatief concept, maar let ook op de kleinste zaken in het uitwerken ervan. In sherpa-taal: ik stippel de weg naar de top uit en onderweg kiezen we samen de paadjes. Juist ook de ongebaande.”

Sven:
“Ik ben ambitieus en wil altijd het onderste uit de kan halen. Het geeft mij ontzettend veel voldoening als ik zie dat de werkzaamheden die zijn uitgevoerd een positief resultaat hebben voor de klant. Daarnaast ben ik altijd wel in voor een dolletje en in mijn vrije tijd ga ik met enige regelmaat sporten, echter moet ik nog steeds voor de eerste keer met het METMEER-team gaan sporten.”


Wat zijn jullie ambities voor 2018 bij METMEER?

Sander:
“Contentmarketing is een nieuwe discipline bij METMEER. Aan mij om deze discipline goed in te burgeren voor ons bureau en als dienst in te zetten om onze opdrachtgevers omhoog te helpen. Dat er veel aandacht voor is, is al duidelijk. Ik verwacht dan ook dit jaar mooie contentprojecten te doen, met goede online resultaten.”

Sven:
“2018 wordt voor mij het jaar waarin veel meters omhoog ga klimmen op het gebied van SEA. Ik wil nieuwe technieken leren om toe te passen, zodat we de campagnes van onze klanten naar een hoger niveau kunnen tillen. Daarnaast wil ik mijzelf ook in de breedte ontwikkelen.”

 

Gratis e-book

succesvol met m-commerce

Download gratis het e-book ‘Succesvol met m-commerce, 75 tips voor een optimale mobiele webshop’.
We geven je in dit e-book de beste tips en adviezen om je webshop van homepage tot bedankpagina te optimaliseren voor de mobiele shopper.