Wij werken met Google’s beproefde See - Think - Do - Care - model. Dit model vertegenwoordigt de reis die je klanten afleggen. Van oriënterende consumenten die niet bekend zijn met je organisatie, tot bestaande klanten als ambassadeurs. Onze diensten helpen je jouw doelen te bereiken in elke fase. 

SEE

Kom in beeld bij je klant

mm-stdc-see

In de SEE-fase ligt de focus op het bereiken van nieuwe klanten. Bijvoorbeeld door online te adverteren of contentmarketing in te zetten. De nadruk ligt op awareness.

THINK

Help je klant een route kiezen

mm-stdc-think

Consumenten zijn bekend met je website, maar nog niet bereid om te kopen. Zij zitten in de THINK-fase en overwegen jou te kiezen. Het doel is hier ze te helpen en te overtuigen. Bijvoorbeeld door heldere informatie te geven, reviews en vergelijkingstools aan te bieden.

DO

Laat je klant een doel bereiken

mm-stdc-do

Je doelgroep is klaar om te converteren. In de DO-fase ligt de nadruk er dan ook op om je klant te motiveren een aankoop te doen en drempels weg te nemen. Bijvoorbeeld door de koopomgeving te optimaliseren en contact zo makkelijk mogelijk te maken.

CARE

Koester je klant als held 

mm-stdc-care

Het doel in de CARE-fase is om consumenten of zakelijke prospects die klant zijn geworden te behouden en te stimuleren herhaalaankopen te doen. Bijvoorbeeld door service en slimme e-mailmarketing.